Jenama Deena peneraju pelbagai produk kulit 100% halal di Malaysia

Produk kulit jenama Deena berpotensi untuk jualan di peringkat tempatan mahupun di luar negara. Harga yang ditawarkan juga amat berpatutan jika dibandingkan dengan jenama-jenama lain yang telah terkenal. Design produk jenama Deena juga kemas, berkualiti serta reka-bentuk moden yang amat sesuai digayakan oleh mereka yang memilikinya.

Di tambah pula, semua produk kulit jenama Deena dijamin halal kerana telah menerima Sijil Pengesahan Halal oleh Pihak JAKIM.




Sailcott (M) International Sdn Bhd pula merupakan syarikat pengeluar produk kulit 100% halal di Malaysia. Terdapat pelbagai produk kulit yang dikeluarkan atas jenama Deena. Antara produk-prduk kulit 100% yang popular ialah beg tangan wanita, tali pinggang, wallet lelaki, kasut dan sebagainya. Syarikat Salcott juga telah mempunyai sijil pengesahan halal untuk semua kulit. Ianya khusus untuk jenama Deena sahaja.

Sijil pengesahan halal tersebut dikeluarkan oleh pihak JAKIM dan telah diperiksa dan memenuhi peraturan halal mengikut hukum syarak.


Kepada yang berminat untuk mendapatkan produk kulit 100% halal jenama Deena, bolehlah dapatkannya di sini
http://bit.ly/halal_handbag

No comments:

Post a Comment